Leuke, leerzame en waardevolle workshops.
Dagelijks zijn we bezig met merken en helpen wij onze klanten. We bemoeien ons met zaken waar we weinig vanaf weten, maar altijd hebben we waardevolle input dankzij onze kennis op het gebied van merken maken. Met onze workshops nemen we je mee in de wereld van merken en tonen we de geheimen achter onze werkwijze. Niet te serieus. Wel heel waardevol. Meer weten? Neem contact op!

Workshop Archetype
Je wilt geloofwaardig overkomen en dat mensen van je merk gaan houden. Zie je merk daarom als mens en geef het een persoonlijkheid, een karakter, gebaseerd op een archetype. Archetypen bij merken geven je richting in communicatie, vormgeving én gedrag. Daardoor helpt het je publiek emotioneel te verbinden met je merk en een relatie aan te gaan. Met de juiste merkpersoonlijkheid zal je échte connecties maken. Ontdekken welk archetype bij jouw merk past? Volg dan de Archetypen workshop van Dorus & Mannes! Neem contact op!
Workshop Merkwaarden
Merkwaarden bedenk je niet. Die zijn al verankerd in je organisatie. Je moet ze alleen nog vangen in de juiste woorden. Woorden die niet generiek voor jouw branche zijn en wel onderscheidend genoeg voor je merk. Dat wat voor jouw merk het állerbelangrijkste is. Het zijn de drijfveren en idealen waar je merk voor staat. Ze geven richting in de keuzes die je met je organisatie maakt en het helpt je medewerkers meer betrokken te zijn. Zij kunnen daardoor ook het verhaal van de organisatie veel beter en meer coherent uitdragen. Want het vertelt in een paar kernwoorden wat je merk onderscheidend maakt ten opzichte van andere spelers binnen de markt. Meer weten of meteen maar eentje inplannen? Neem contact op!